Byggeri

Opgave:
Her skulle vi i første omgang lave en enkelt brochure til husstandsomdeling, men vi fik hurtigt sat fokus på virksomhedens mange forskellige muligheder, og derfor voksede opgaven til flere brochurer og hjemmesider m.m.
Løsning:
Først lavede vi en flot brochure, men den fik hjemmesiden til at se kedelig ud. Da vi havde lavet den første hjemmeside, satte vi os og lavede den plan, som egentlig skulle have været lagt fra start – men vi fik alligevel lavet både logoer, visitkort, 3 brochurer og 4 hjemmesider – alt sammen med en gennemgående grafisk stil og et sprogligt niveau, der fik det hele til at fremstå lækkert og gennemarbejdet. Hjemmesiderne er alle selvstændige domæner, men de hænger sammen både rent visuelt og med en række links på kryds og tværs.
Casadana

Opgave:
I forbindelse med et salg af virksomheden og ny ledelse havde Casadana brug for nyt materiale, som kunne profilere virksomheden overfor hhv. private og professionelle kunder.
Løsning:
Vi gennemgik virksomhedens profil og deres ydelser, hvorefter vi skrev tekster og layoutede 2 imagebrochurer, der både fortalte om produkter og metoder m.m. Desuden udviklede vi skabeloner til virksomhedens mails og salgsmaterialer. Det blev til nyt, spændende materiale, som præsenterede den ’nye’ virksomhed professionelt og relevant for de 2 kundegrupper.